קייטרינג בפתח תקווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בפתח תקווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

1. מהן ההתמחויות שלך? 2. יש לך ניסיון בקייטרינג לקבוצות גדולות? 3. איך מצגת האוכל שלך? 4. יש לך תפריט שאני יכול לבחור ממנו? 5. האם המרכיבים שלך טריים? 6. איך מתמודדים עם אלרגיות למזון? 7. מהו מבנה התמחור שלך? 8. האם יש לך ביטוח אחריות? 9. מהי הזמינות המוקדמת ביותר שלך? 10. האם אתה דורש פיקדון?

1. מהן ההתמחויות שלך? 2. יש לך ניסיון בקייטרינג לקבוצות גדולות? 3. מה תעריף הקייטרינג הממוצע שלך לאדם? 4. מה אתם כוללים בחבילות הקייטרינג שלכם? 5. האם יש עמלות נוספות שעלי לדעת? 6. האם אתה יכול לספק אפשרויות תפריט לאורחים עם הגבלות תזונתיות? 7. האם יש לך מטבח וצוות משלך? 8. כמה זמן מראש אני צריך להזמין את השירותים שלך? 9. מהי מדיניות הביטולים שלך? 10. האם יש לך ביטוח אחריות?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי הניסיון והיכולות שלו. להלן כמה שאלות שאולי כדאי לשאול: איזה ניסיון יש לך בתעשיית האירוח? זה יעזור לך לאמוד אם לקייטרינג יש את הניסיון הדרוש כדי לספק שירות טוב. איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? זה ייתן לכם מושג איך הקייטרינג מתמודד עם מצבים קשים שעלולים להיווצר במהלך אירוע. איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו? שאלה זו תעזור לך לקבוע האם הקייטרינג מסוגל להתמודד עם אנשים קשים בצורה מקצועית.

איך אפשר לומר לקייטרינג טוב

לקייטרינג טוב חייבת להיות יכולת לשים לב לפרטים כדי להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וחברים אחרים בצוות הקייטרינג על מנת לוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ כדי לוודא שהאירוע יתקיים ללא תקלות.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא תמיד הכרחי בעת אינטראקציה עם לקוחות, כפי שאתה יכול צריך לשכנע אותם לבצע שינויים באירוע או בתפריט שלהם. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים לבניית קשר טוב עם לקוחות ולהבטחת אירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לכם לצמצם את הבחירות שלכם ולמצוא קייטרינג שמתמחה בסוג האירוע שאתם עורכים. השני הוא התקציב שלך. חשוב לקחת זאת בחשבון כי אתם רוצים למצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלכם. הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון הוא האם אתה זקוק לצוות המלצרים ואיזה סוג שירות אתה רוצה. זה יעזור לך לקבוע את רמת השירות שאתה צריך וכמה צוות תצטרך.

1. ספר לנו על עצמך שמי _______ ואני שף קייטרינג מקצועי. אני עובד בענף הקייטרינג למעלה מ-10 שנים וצברתי ניסיון עשיר הן בבישול והן בניהול אירועים. כרגע אני מחפש אתגר חדש בענף הקייטרינג ומקווה להשתמש בכישורי ובניסיוני כדי לעזור לעסק הקייטרינג שלך להצליח. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? מטרות הקריירה שלי בענף הקייטרינג הן להמשיך ולפתח את כישוריי כשף ובסופו של דבר להיות שף ראשי או מנהל קייטרינג. אני מתעניין גם בניהול אירועים וארצה לעבור בסופו של דבר לתפקיד בו אוכל לסייע בתכנון וביצוע אירועי קייטרינג. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? החוזקות שלי כשף קייטרינג כוללות את היצירתיות שלי, ההקפדה על הפרטים הקטנים והיכולת לעבוד תחת לחץ. אני גם שחקן צוות חזק ויש לי ניסיון בעבודה עם צוותים שונים בסביבת קייטרינג. החולשות שלי כוללות ניהול זמן וארגון, אבל אני תמיד מחפש להשתפר בתחומים האלה. 4. איך עובדים תחת לחץ? יש לי ניסיון רב בעבודה תחת לחץ בסביבת קייטרינג ולמדתי להישאר רגוע ומרוכז כשדברים נהיים עמוסים.

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיון?

1. ספר לי על עצמך: זוהי אחת משאלות הראיון הנפוצות ביותר, ויכול להיות קשה לדעת כיצד לענות עליה. המפתח הוא לתת תשובה קצרה ותמציתית המדגישה את הכישורים והחוויות הרלוונטיים ביותר שלך. נסו להימנע מהתרוצצות או יציאה על משיקים. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך למראיין. הקפד להדגיש את הכישורים הרלוונטיים ביותר שלך ולהסביר מדוע אתה תהיה המועמד האידיאלי לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? שוב, זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך. היו כנים לגבי מה שמעניין אתכם בעבודה ובחברה. זה יעזור למראיין לראות שאתה באמת נרגש מההזדמנות. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? השתמש בשאלה זו כדי לדון בחוויות העבר שלך שהכינו אותך למשרה שאליה אתה מתראיין. זו הזדמנות מצוינת להדגיש את הכישורים וההישגים שלך. 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? אם אתה מועסק כרגע, היה כנה לגבי הסיבה שאתה מחפש הזדמנות חדשה. אם

מה דעתך על מצגת מזון? לפי אילו מגמות בישול אתה עוקב? מה אהבת או לא אהבת בתפקיד הקודם שלך? אילו תכונות מנהיגות יש לך? מה דעתך על יצירת תפריט? מה דעתך על בטיחות מזון? מה דעתך על עבודה בסביבה מהירה? מהן המחשבות שלך על עבודה עם צוות שפים?

מהן 7 שאלות ותשובות נפוצות בראיון

מענה על שאלות במהלך ראיון יכול להיות מרתיע, במיוחד אם אינך מוכן. עם זאת, יש כמה שאלות שכיחות יותר מאחרות. אם אתה יודע לענות על שבע השאלות הללו, אתה תהיה בדרך להצליח בראיון הבא שלך. 1. איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים? ענה על שאלה זו על ידי דיבור על המטרות ארוכות הטווח שלך וכיצד תפקיד זה יכול לעזור לך להגיע לשם. 2. מהן החוזקות/חולשות שלך? היו כנים ותן דוגמאות לתמיכה בתשובתך. 3. למה כדאי לי להעסיק אותך? זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך ולהדגיש מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. 4. ספר לי על עצמך/ניסיון העבודה שלך דבר על הניסיון הרלוונטי שלך וכיצד הוא הופך אותך למתאים לתפקיד זה. 5. למה אתה רוצה את העבודה הזו? הדגימו שחקרתם את החברה והסבירו כיצד התפקיד הזה מתיישב עם המטרות שלכם. 6. מהן ציפיות השכר שלך? היה כנה ומציאותי עם התשובה שלך. 7. למה אתה מתאים להצליח בתפקיד זה? השתמש בניסיון ובכישורים הקודמים שלך כדי להסביר מדוע

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא שיקול חשוב אחד – קייטרינג יכול להיות יקר וחשוב לוודא שאתה מסוגל לעמוד בו. הפורמליות של האירוע שלכם היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג על מנת לספק לאורחים חוויה מהנה יותר. גם מטרת האירוע שלכם חשובה – אם אתם עורכים אירוע עסקי, קייטרינג עשוי להיות חיוני על מנת ליצור אווירה מקצועית. מספר האורחים שאתה מצפה הוא דבר נוסף שיש לקחת בחשבון – מספר גדול יותר של אורחים עשוי לדרוש קייטרינג על מנת להבטיח שכולם יאכלו. לבסוף, כדאי שתתייחס למשאבים האישיים שלך ולניסיון התכנון – אם אין לך זמן או ידע לתכנן ולבצע אירוע מוצלח, אולי כדאי לשכור חברת קייטרינג שתדאג להכל עבורך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק?

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים גדלים, הם נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

7 P's של שיווק הוא מושג ידוע הכולל 7 היבטים חשובים של שיווק: מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך ו הוכחה מוחשית. אנשי שיווק משתמשים ב-7 P's כדי לוודא שהם מכסים את כל הבסיסים שלהם בכל הנוגע לשיווק המוצר או השירות שלהם. המוצר מתייחס לפריט שמשווק בפועל. המחיר הוא כמה עולה המוצר. קידום הוא האופן שבו המוצר מפורסם ומשווק. המקום הוא המקום שבו המוצר נמכר. אנשים הם צרכני היעד של המוצר. תהליך הוא הדרך בה המוצר מיוצר או מסירה. עדות פיזית היא המוצר עצמו. 7 P's של שיווק הם כלי מועיל לשימוש אנשי שיווק כדי לוודא שהם חושבים על כל ההיבטים של תוכנית השיווק שלהם. על ידי שימוש ב-7 P's, הם יכולים להבטיח שהם לא שוכחים שום דבר חשוב ושתוכנית השיווק שלהם היא מקיפה.

מהם שלושת סוגי הקייטרינג

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה, או תפקוד חברתי. הכרת סוגי הקייטרינג השונים ומה הם כוללים יכולה לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. קייטרינג לחתונה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של היום הגדול. האוכל חייב להיות טעים ובעל ייצוג, והצוות צריך להיות מקצועי וקשוב. קייטרינג לחברות דומה לקייטרינג לחתונה בכך שהאוכל חייב להיות באיכות מעולה והשירות חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, אירועי חברה נוטים להיות רשמיים יותר, ולכן הקייטרינג צריך לשקף זאת. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא פחות רשמי מקייטרינג תאגידי, אבל האוכל והשירות עדיין צריכים להיות באיכות טובה. קייטרינג זיכיון נמצא בדרך כלל בזירות ספורט, בתי קולנוע ופארקי שעשועים אחרים. האוכל בדרך כלל פחות יקר ולא איכותי כמו שאר סוגי הקייטרינג.

קייטרינג המספק שירות מלא הוא בחירה טובה לחתונה מכיוון שהוא יכול להקל על החתן והכלה. הקייטרינג יכול לדאוג לפרטים כמו הקמת השולחנות, אספקת צוות וניקיון לאחר מכן. זה יכול להוריד קצת מהלחץ מבני הזוג ולהפוך את יום החתונה למהנה יותר.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנן שבע פונקציות עיקריות של קייטרינג: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות.

גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת העסקת העובד הבא שלך הוא איכות מאגר המועמדים שלך. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים איכותיים, סביר יותר שתמצא את ההתאמה המתאימה למשרה הפתוחה שלך. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הדחיפות למלא את התפקיד. אם אתה צריך למלא את התפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך לעשות כמה פשרות מבחינת איכות המועמדים שלך. ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש היא גם שיקול חשוב. אם אתה מגייס למשרה ברמה גבוהה, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר בהכשרה ובפיתוח של העובד החדש שלך. לבסוף, הקפד לשקול את התאמת התרבות של המועמדים שלך. העסקת מישהו שלא מתאים לתרבות החברה שלך יכול להיות יקר ולהפריע לצוות שלך.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול קייטרינג הוא תהליך התכנון, ארגון, הנחיה ובקרה על אספקת שירותי מזון ומשקאות. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק שירותי מזון ומשקאות איכותיים העונים על צרכי האורחים. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה והוא כרוך בהגדרת יעדים ויעדים, כמו גם קביעת המשאבים שיידרשו להשגתם. התארגנות היא התפקיד השני של ניהול הסעדה והוא כרוך בסידור המשאבים שנקבעו בשלב התכנון באופן שיאפשר את השימוש האפקטיבי ביותר בהם. ההנחיה היא התפקיד השלישי של ניהול הקייטרינג והיא כרוכה בהובלה והנעה של צוות הקייטרינג לבצע את עבודתו באופן שישיג את היעדים שהוצבו. בקרה היא הפונקציה האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה והיא כרוכה במעקב אחר ההתקדמות מול היעדים שהוצבו ונקיטת פעולות מתקנות במידת הצורך.

עסקי קייטרינג מתמודדים עם אתגרים נפוצים רבים, החל מניהול תחלופת צוות ועד הדרכה לקוחות וצמצום בזבוז מזון. לרוב נדרשות שעות ארוכות לניהול עסק קייטרינג מצליח, מה שעלול להקשות על שמירה על איזון בין עבודה לחיים. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו וליצור עסק קייטרינג מצליח. אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני עסקי קייטרינג הוא תחלופת הצוות. חשוב שיהיה צוות עובדים מסור ואמין כדי להבטיח שהעסק שלך יתנהל בצורה חלקה. כדי לצמצם את תחלופת העובדים, חשוב להשקיע בהדרכה ופיתוח, וליצור סביבת עבודה חיובית. אתגר נפוץ נוסף הוא התמודדות עם לקוחות. חשוב לוודא שהלקוחות מרוצים מהשירות שהם מקבלים. הדרכת עובדים כיצד להתמודד עם לקוחות יכולה לעזור להבטיח שהם יהיו מרוצים מהחוויה שלהם. לבסוף, בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בתעשיית ההסעדה. כדי להפחית בזבוז מזון, חשוב שתהיה מערכת למעקב וניהול מלאי מזון. יצירת תפריט העושה שימוש בחומרי גלם עונתיים ומקומיים יכולה גם לסייע בהפחתת בזבוז מזון.

מילים אחרונות

1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. מה הסגנון הקולינרי שלך? 3. מה כלול בשירותי הקייטרינג שלך? 4. מהו מבנה התמחור שלך? 5. מהי המדיניות שלך בנושא מענקים? 6. האם אתה מורשה ומבוטח? 7. האם אתה דורש פיקדון? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. מהן ההתמחויות שלך? 10. האם יש לך הגבלות תזונתיות?

1. מהי המומחיות של הקייטרינג? 2. כמה ניסיון יש לקייטרינג? 3. מהו מבנה התמחור של הקייטרינג? 4. מה כלול בשירותי הקייטרינג? 5. האם הקייטרינג מציע תפריטים לדוגמה? 6. האם הקייטרינג יכול להתאים לצרכים תזונתיים מיוחדים? 7. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי שינויים בתפריט? 8. איך הקייטרינג מתמודד עם אלרגיות למזון? 9. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא שירות יין ומשקאות חריפים? 10. האם לקייטרינג יש ביטוח אחריות? בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה שיכולה לעשות או לשבור את האירוע שלך. הקפד לשאול הרבה שאלות ולקבל מספר הצעות מחיר לפני שתעשה את הבחירה הסופית שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן