קייטרינג לחתונה – טיפים לתכנון היום הגדול

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לחתונה – טיפים לתכנון היום הגדול

כשמדובר בבחירת קייטרינג, ישנם שבעה קריטריונים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון. אלה הם: מוניטין, עלות, אפשרויות תפריט, הגבלות תזונתיות, מיקום, הפניות וביקורות. בואו נסתכל מקרוב על כל אחד מהם.

1. איכות המזון 2. איכות השירות 3. עלות 4. בחירת תפריט 5. גמישות 6. אמינות 7. מוניטין

מהן שבע התכונות של מצליחן קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וספקים אחרים כדי לוודא שהכל מתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, לקייטרינג טוב צריכה להיות תשוקה לאוכל ולאנשים על מנת להפוך את האירוע למהנה לכולם. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ ולשמור על התנהגות רגועה על מנת לשמור על איכות האירוע.

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לשקול קייטרינג על מנת לוודא שהכל מושלם. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, כדאי לכם לשקול קייטרינג על מנת להרשים את האורחים שלכם. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה. אם אתם מצפים להרבה אנשים, כדאי לכם לשקול קייטרינג על מנת לוודא שיש מספיק אוכל לכולם. חמישית, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל בעצמכם, כדאי לכם לשקול קייטרינג. שישית, אתה צריך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, כדאי לכם לשקול קייטרינג על מנת לוודא שהכל יעבור בצורה חלקה.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

תשומת לב לפרטים היא מיומנות קריטית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים שונים על מנת להפיק אירוע מוצלח. תשומת לב זו לפרטים תבטיח שכל ההיבטים של האירוע יובאו בחשבון, וכתוצאה מכך חוויה חלקה ומהנה לכל המעורבים.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי כאשר עובדים כקייטרינג. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים להשתמש בו כדי להעריך את מיקומם בשוק. זה יכול לעזור לעסקים לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. על ידי ניתוח SWOT, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיות לשיפור המיקום שלהם בשוק ולהתחרות טוב יותר מול המתחרים שלהם.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, וחלק מהחשובים ביותר הם הסוג של האירוע, התקציב וצוות המלצרים. סוג האירוע יכתיב את התפריט, האווירה והנימה הכללית של הקייטרינג. אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע רשמי, תצטרכו להיות יותר רשמי בגישה שלכם, בעוד שאירוע מזדמן יאפשר אווירה נינוחה יותר. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על אוכל, קישוטים והיבטים אחרים של האירוע. זה יעזור לכם לבחור את הקייטרינג והתפריט המתאים לאירוע שלכם. צוות המלצרים והשירות הם שיקול חשוב נוסף. אם אתם עורכים אירוע גדול, ייתכן שתצטרכו לשכור צוות נוסף שיעזור להגיש את האוכל והמשקאות. תצטרכו גם להחליט אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ישבו או שהם יעמדו.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תצטרכו להחליט איזה סוג אירוע אתם עורכים ואיזה סוג שירות קייטרינג הכי יתאים לצרכים שלכם. פונקציות ארגוניות ידרשו שירות קייטרינג מסוג אחר מאשר מקום לחתונה, למשל. לאחר שהחלטתם על סוג האירוע, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיתאים לגודל וסוג האירוע שלכם. שירותי קייטרינג לאירועים חברתיים יוכלו לספק מנות קטנות ומתאבנים, בעוד ששירותי קייטרינג לאיסוף זיכיונות יהיו עם מגוון רחב יותר של אפשרויות מזון זמינות. לבסוף, תצטרך להחליט על התקציב שלך. שירותי קייטרינג יכולים לנוע מאוד במחירים, לכן חשוב לבחור אחד שמתאים לתקציב שלכם. שירותי קייטרינג משאיות אוכל הם בדרך כלל אפשרות משתלמת יותר, בעוד שקייטרינג במסעדות יכול להיות יקר יותר. זכור את הגורמים הללו בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע הבא שלך!

כאשר אתה בוחר חברת קייטרינג לאירוע שלך, חשוב לעשות את המחקר שלך ולשאול המלצות. תמיד כדאי לקבוע טעימות עם הקייטרינג לפני הזמנתם, ולהקפיד לבדוק את ההפניות והביקורות שלו. בנוסף, זה מועיל אם חברת הקייטרינג מכירה את מקום האירוע שלך, ואם היא מסוגלת להתגמש בשירותיה. לבסוף, סמוך על תחושת הבטן שלך – אם משהו מרגיש לא בסדר, כנראה שכן.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה

להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה: 1) אוכל – כמובן, הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת מסעדה הוא האוכל. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל טוב שתהנו ממנו. 2) נוחות ואווירה – גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הנוחות והאווירה של המסעדה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה ובעלת אווירה שתהנו ממנה. 3) השירות – השירות במסעדה יכול להיות חשוב מאוד. אתם רוצים לוודא שבמסעדה שתבחרו יש צוות ידידותי ועוזר. 4) מחירים – גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת מסעדה הוא המחיר. אתם רוצים לוודא שהמסעדה משתלמת ושהמחירים סבירים. 5) המלצות – לבסוף, גורם אחרון שיש לקחת בחשבון בבחירת מסעדה הוא המלצות. אם יש לך חברים או משפחה שהיו במסעדה מסוימת ונהנו ממנה, אז זו אינדיקציה טובה שגם אתה תיהנה ממנה.

הקייטרינג שתבחר לחתונה שלך צריך להיות שירות מלא קייטרינג. זה אומר שהם יספקו צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בכל אחת מהמשימות הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותה לכאב ראש יותר עבורך. בחרו חברת קייטרינג שתהפוך את החתונה שלכם למהנה ופשוטה.

מהם הגורמים לקייטרינג?

תעשיית הקייטרינג חיונית לאירועים ואירועים רבים, ויש כמה גורמים מרכזיים שיש לזכור על מנת להבטיח חווית קייטרינג מוצלחת. דרישות תזונתיות: חשוב להיות מודעים לדרישות התזונתיות של כל המשתתפים על מנת להבטיח שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל. שירות לקוחות: מתן שירות לקוחות מעולה חיוני בקייטרינג, שכן המשתתפים יזכרו כיצד התייחסו אליהם. התחשב במזג האוויר: הקפד לקחת בחשבון את מזג האוויר בעת תכנון אירועי קייטרינג בחוץ, שכן טמפרטורות קיצוניות עלולות להשפיע על האוכל והמשקאות. היגיינה היא מעל הכל: הקפידו לשמור על תקני היגיינה מחמירים, שכן הדבר חיוני הן לבטיחות המשתתפים והן להצלחת האירוע. היצע: ערכו תוכנית לאספקת מזון ושתייה, מכיוון שנגמר המזון או המשקאות עלול להרוס אירוע.

תכנון אירוע קייטרינג יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם קצת תכנון ומחשבה זה יכול להיות אירוע מוצלח ומהנה! להלן 10 טיפים שיעזרו לך לתכנן אירוע מוצלח בקייטרינג: 1. מי ברשימת האורחים שלך: וודא שיש לך הבנה טובה של מי ישתתף באירוע שלך. זה יעזור לך לקבוע לכמה אנשים לצפות ומאיזה סוג אוכל הם ייהנו. 2. הבן את אפשרויות המטבח של האורחים שלך: הקדישו את הזמן כדי להבין את סוגי המאכלים שהאורחים שלכם אוהבים לאכול. זה יעזור לך לבחור תפריט שישמח את כולם. 3. הצע מספר תפריטים חלופיים: יש לך אפשרויות תפריט מרובות הוא תמיד רעיון טוב. בדרך זו, אם מישהו לא אוהב את אחת מהאפשרויות, הוא יכול לנסות משהו אחר. 4. קחו בחשבון צרכים תזונתיים מיוחדים: הקפידו לקחת בחשבון את כל הצרכים התזונתיים המיוחדים של האורחים שלכם. זה כולל אלרגיות, הגבלות דתיות וכל סוג אחר של הגבלה תזונתית. 5. Go Fresh, Go Local: במידת האפשר, בחרו מרכיבים טריים ומקומיים לתפריט שלכם. זה יעזור להבטיח שהאוכל יהיה באיכות הגבוהה ביותר והוא עונתי. 6. קבלו תכנית: תכנון וציר זמן ברורים ל

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

קייטרינג לחתונה: כולנו יודעים שקייטרינג לחתונה יכול לעשות הבדל עצום באותו יום מיוחד. לעתים קרובות זה יכול להיות ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אסון מוחלט. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לחתונה שלך, כמו אפשרויות תפריט, תקציב ומוניטין. הקפידו לעשות מחקר ולבחור קייטרינג שיהפוך את יום החתונה שלכם לבלתי נשכח. קייטרינג לעסקים: עבור עסקים רבים, קייטרינג ארגוני הוא הוצאה הכרחית. בין אם זה מתן ארוחת צהריים לפגישה או אירוח אירוע עסקי, קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להרשים לקוחות ועובדים כאחד. כשאתם בוחרים קייטרינג לעסק שלכם, הקפידו לקחת בחשבון את התקציב שלכם ואת סוג האירוע שאתם מארחים. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד. כשאתם בוחרים קייטרינג למסיבה הבאה שלכם, הקפידו לקחת בחשבון את נושא האירוע ואת מספר האורחים שתזמינו. בנוסף, הקפד לשאול על אפשרויות תפריט ובקשות מיוחדות. קייטרינג זיכיון: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג סתמית יותר, קייטרינג זיכיון עשוי להיות

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלכם? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות ההחזרים שלך? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

מהו שירות קייטרינג טוב?

עם זאת, אם לקייטרינג אין כישורים טובים ביחסי אנוש, אז הכל יהיה לחינם. קייטרינג חייב להיות מסוגל לדבר עם האורחים באדיבות ולוודא שנוח להם. זה חשוב במיוחד אם שירות הקייטרינג מיועד לאירוע מיוחד כמו חתונה או אירוע חברה. הקייטרינג חייב גם להיות מסוגל לטפל בכל תלונות או חששות שיש לאורחים. שירות לקוחות טוב חיוני לכל עסק קייטרינג. בלעדיו, העסק לא יצליח.

המודל העסקי של שלושת C Analysis הוא כלי שיכול לשמש עסקים כדי לעזור להם להתמקד בגורמי ההצלחה העיקריים שלהם. המודל מציע שעסקים צריכים להתמקד בשלושה תחומים מרכזיים – חברה, לקוח ותחרות. מודל זה יכול להיות כלי רב ערך עבור עסקים לשימוש כדי להבטיח שהם מתמקדים בתחומים הנכונים להצלחה.

מהן החולשות של קייטרינג

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו , אבל יש דרכים להתגבר על אתגרים נפוצים. אחד האתגרים הגדולים הוא תחלופת הצוות. חשוב שיהיה צוות ניהול טוב במקום שיעזור לשמור על ניהול חלק. אתגר נוסף הוא הדרכת לקוחות. זה יכול להיות קשה לארגן את כולם, אבל חשוב להיות ברור ותמציתי עם הוראות. לבסוף, בזבוז מזון הוא תמיד דאגה. חשוב לשים לב לגודל המנות ולהשתמש באוכל שעדיין טוב.

בקייטרינג, אתה בדרך כלל יודע כמה אנשים מגיעים, מה הם אוכלים, ובדרך כלל משלמים לך את מלוא התשלום לפני האירוע . ניתן לראות בכך כוח מכיוון שהוא מספק יציבות ויכולת חיזוי מסוימת. עם זאת, ניתן לראות בכך גם חולשה מכיוון שיכול להיות קשה להכיל שינויים של הרגע האחרון או אורחים בלתי צפויים. בעסקי המסעדנות יתרון הוא היכולת להציע בחירה. הלקוחות יכולים להיכנס ולבחור ממגוון מנות, שניתן לראות בהן חוזק. עם זאת, ניתן לראות בכך גם חולשה מכיוון שיכול להיות קשה לרצות את כולם ויכול להיות קשה לחזות מה יהיה פופולרי.

מילים אחרונות

-שבעת הקריטריונים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת קייטרינג הם : 1. סוג האירוע 2. תקציב 3. מספר אורחים 4. הגבלות תזונתיות 5. מטבח מועדף 6. מיקום 7. זמינות הקייטרינג

לפני בחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את 7 הקריטריונים הבאים: ניסיון, איכות מזון, מחיר, אפשרויות תפריט, שירות לקוחות, מוניטין וביקורות. בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה שאין להקל בה ראש. אם תקדישו זמן לשקול את כל הקריטריונים לעיל, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בוחרים בקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן