קייטרינג בביתר כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בביתר כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל היא לא חייבת להיות! יש כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תרצו לוודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלכם. שנית, תרצו לקבל תחושה של הסגנון ואפשרויות התפריט של הקייטרינג כדי לוודא שהם מתאימים לאירוע שלכם. לבסוף, תרצה לקבל הערכת מחיר כדי לוודא שהקייטרינג עומד בתקציב שלך.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תצטרכו להחליט איזה סוג אירוע אתם מארחים, מכיוון שזה יעזור לצמצם את סוג האוכל וסגנון השירות שאתם צריכים. שנית, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך ומה אתה מוכן להוציא על קייטרינג. שלישית, תצטרך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה לו, מכיוון שזה ישפיע על כמות האוכל והצוות שתצטרך. לבסוף, כדאי גם לשקול דרישות תזונתיות מיוחדות שיהיו לאורחים שלכם, שכן זה יבטיח שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל המוצע.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, ובעל כישורי תקשורת מצוינים. הם חייבים גם להיות בעלי תשוקה לאוכל ולאנשים, ולהיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג הוא איכות האוכל. אתה רוצה לוודא שהאוכל טרי ואיכותי. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. אתה רוצה לוודא שלשירות הקייטרינג שאתה בוחר יש ביקורות טובות מלקוחות קודמים. 3. עלות השירות: גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות השירות. אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג שאתה בוחר הוא סביר. 4. ניסיון בקייטרינג: גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הניסיון של שירות הקייטרינג. אתה רוצה לוודא שלשירות הקייטרינג שאתה בוחר יש ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתה מארחת. 5. צרכים מיוחדים: גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האם שירות הקייטרינג יכול להתאים לכל צרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה צריך תמיד לשאול על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ראשית, גלה באיזה סוג של מזונות חברת הקייטרינג מתמחה. זה ייתן לך מושג טוב על איכות המזון שאתה יכול לצפות. לאחר מכן, בקשו המלצות על מה להגיש. חברת הקייטרינג אמורה להיות מסוגלת לתת לכם כמה רעיונות טובים על סמך הניסיון שלה. לאחר מכן, גלה כיצד יוצג האוכל. אתה רוצה לוודא שהאוכל נראה טוב כמו שהוא טעים! לבסוף, שאל על העלות. קייטרינג יכול להיות יקר ולכן חשוב לקבל הערכה מבעוד מועד. הקפד גם לשאול על כל חיובים נוספים, כגון עבור בקשות של הרגע האחרון או הגבלות תזונתיות. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שיהיה לך אירוע טעים ומוצלח!

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח וכיצד אתה מתמודד עם מצבי לחץ . היו מוכנים לספק דוגמאות כיצד הייתם מתמודדים עם לקוח או אורח קשה. היו כנים ופתוחים בתגובות שלכם, והקפידו להדגיש את כישורי שירות הלקוחות שלכם.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון על מנת להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח. הראשון הוא סוג האירוע שאתה עורך. זה יכתיב איזה סוג של מזון ושתייה תצטרך לספק. חשוב שתהיה הבנה ברורה של התקציב לאירוע. זה יעזור לך לקבוע כמה אתה יכול להוציא על מזון ושתיה, כמו גם על כל אספקה נחוצה אחרת. היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האם תזדקקו לצוות מלצרים לאירוע או לא. אם כן, תצטרך להביא בחשבון את עלות העסקת הצוות בתקציב שלך. לבסוף, חשוב לחשוב על רמת השירות שתצטרכו לספק. זה כולל הבטחה שכל האוכל והשתייה יוגשו בזמן ושכל האורחים יהיו נוחים ומטופלים היטב.

קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע, וישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג. קחו בחשבון: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. קייטרינג לחתונה הוא אולי סוג הקייטרינג החשוב ביותר, שכן הוא יכול לעשות או לשבור את האירוע כולו. חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין, שיוכל לספק את סוג האוכל והשירות לו אתם והאורחים מצפים לכם. קייטרינג לחברות חשוב גם הוא, מכיוון שהוא יכול לעזור ליצור רושם טוב על לקוחות ושותפים עסקיים. שוב, חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה שיוכל לספק את סוג האוכל והשירות לו אתם והאורחים מצפים. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, מסיבת סיום או כל סוג אחר של אירוע, קייטרינג יכול לעזור להפוך אותו לבלתי נשכח יותר. שוב, חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה שיוכל לספק את סוג האוכל והשירות לו אתם והאורחים מצפים. קייטרינג זיכיון הוא קצת שונה משאר סוגי הקייטרינג, מכיוון שהוא מסופק בדרך כלל על ידי ספקי מזון באירועים

מה עושה קייטרינג טוב או מצליח?

זו הסיבה שהגשת אוכל טעים היא ההיבט החשוב ביותר בקייטרינג. לא משנה כמה יפה המצגת, או כמה המיקום נהדר, הלקוחות לא יחזרו אם האוכל לא טוב. זו הסיבה שאוכל טעים הוא ההיבט הבסיסי ביותר, אך החיוני ביותר, בהפיכתו לקייטרינג טוב.

כאשר מחפשים שירות קייטרינג, תמיד חשוב לבדוק אם יש הפניות. חברות קייטרינג רבות ירשמו את לקוחותיהן באתרי האינטרנט שלהן, ויתנו לכם מושג מי השתמש בשירותיהן בעבר. זה גם מועיל לקרוא ביקורות חיוביות ושליליות על חברת קייטרינג לפני קבלת ההחלטה. למרות שחשוב לקחת את הביקורות האלה בחשבון, נסו לא להיות מושפעים מהן יתר על המידה. בסופו של דבר, עליך לבסס את ההחלטה שלך על המחקר שלך ותחושת הבטן שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

קייטרינג הוא בסך הכל להעניק לאורחים שלך חוויה נהדרת, וזה מתחיל עם שירות לקוחות נהדר. בין אם אתם מגישים ארוחת צהריים ארגונית או קבלת פנים לחתונה, המטרה שלכם צריכה להיות לגרום ללקוחות שלכם להרגיש מוערכים ומיוחדים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לספק שירות לקוחות מהשורה הראשונה: 1. שימו לב לפרטים קייטרינג מוצלח הוא כל הפרטים. מהאוכל והשתייה ועד לעריכת השולחן והאווירה, הכל צריך להיות מחושב בקפידה ולבצע. שימת לב לדברים הקטנים תראה לאורחים שלך שאכפת לך מהחוויה שלהם ושאתה מחויב לספק להם את השירות הטוב ביותר האפשרי. 2. היו קשובים כאשר לקוח פונה אליכם לגבי קייטרינג לאירוע שלו, הקפידו להגיב במהירות ובמקצועיות. אם לוקח לך יותר מדי זמן לחזור אליהם, הם עשויים לבחור ללכת עם קייטרינג אחר שמגיב יותר. 3. היו גמישים אין שני אירועים זהים לחלוטין, לכן חשוב להתגמש בגישה שלכם לקייטרינג. בין אם מדובר במתן מענה לבקשות מיוחדות או ביצוע שינויים של הרגע האחרון, גמישות תראה לאורחים שלכם שאתם מוכנים לעשות את התוספת

תקשורת טובה וכישורי אנשים נחוצים כדי לשכנע לקוח לשנות מרכיב או מנה . זה גם חיוני לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

האם הקייטרינג כולל מנות?

ישנם שירותי קייטרינג רבים המציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. המשמעות היא שלא תצטרכו להרים אצבע באירוע שלכם, שכן הכל יטופל עבורכם. מעבר לתוספת של מרכז השולחן ונגיעות עיצוב, אתה יכול פשוט להירגע וליהנות מהאירוע שלך בידיעה שהכל מטופל.

אם אתה מתכנן אירוע, אולי אתה תוהה אם כדאי לך לערוך את האירוע שלך סיפקה. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו, כולל תקציב, פורמליות, מטרה, מספר אורחים, משאבים אישיים וחווית תכנון. אם התקציב הוא הדאגה העיקרית, קייטרינג עשה זאת בעצמך או מזל טוב עשויים להיות הדרך ללכת. עם זאת, אם אתם רוצים להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה והכל יטופל, אולי כדאי להשקיע בשירותי קייטרינג מקצועיים. הפורמליות של האירוע שלכם תשחק גם תפקיד בהחלטה האם לעשות קייטרינג. מפגש מזדמן עם חברים קרובים או משפחה לא סביר שיזדקק לקייטרינג, אבל אירוע רשמי יותר כמו חתונה או אירוע חברה עשוי להפיק תועלת מסיוע מקצועי. מטרת האירוע שלכם היא שיקול חשוב נוסף. אם אתם מארחים גיוס כספים או גאלה, למשל, קייטרינג יכול לעזור ליצור אווירה יוקרתית יותר. מצד שני, אם אתם מתכננים מסיבת בריכה נינוחה או פיקניק, אוכל עשה זאת בעצמך עשוי להיות בסדר גמור. גם למספר האורחים שאתה מצפה תהיה השפעה על החלטת הקייטרינג שלך. אם אתה מצפה לקהל גדול, זה עשוי להיות קשה מבחינה לוגיסטית לספק אוכל לכולם

מהן 3 שאלות נפוצות בראיון

שלום, שמי ____________ ואני מעוניין לעבוד עבור החברה שלך כי ___________. יש לי תואר ב-____________ מ-__________ ואני מאמין שהכישורים וההשכלה שלי יהיו נכס יקר לצוות שלך. אני עובד קשה עם גישה של מוביל, ואני להוט ללמוד ולצמוח בקריירה שלי. תודה שהתחשבת בי בתפקיד זה!

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשעונים על שאלות ראיון הוא להיות כנה ואמיתי. הראיון הוא ההזדמנות שלכם למכור את עצמכם למעסיק ולכן חשוב שתהיו ברורים ותמציתיים בתגובות שלכם. להלן 10 משאלות הראיון הנפוצות ביותר, יחד עם כמה טיפים כיצד לענות עליהן בצורה הטובה ביותר: 1. ספר לי על עצמך זו בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון, ולכן חשוב שתהיה לך תשובה מוכנה. הקפד על תגובתך קצרה ועניינית, תוך הדגשת הכישורים והניסיון הרלוונטיים ביותר שלך. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? התשובה שלך לשאלה זו צריכה להתמקד במיומנויות וביכולות הייחודיות שלך שהופכות אותך למועמד הטוב ביותר לתפקיד. שוב, היה כנה ואמיתי בתגובתך. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? התשובה שלך לשאלה זו צריכה להתמקד בעניין שלך בחברה ובתפקיד, וכיצד זה מתיישב עם יעדי הקריירה ארוכי הטווח שלך. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? זו ההזדמנות שלך לדון בניסיון העבודה הרלוונטי שלך וכיצד הוא עזר לך לפתח את הכישורים והידע הדרושים לתפקיד אליו אתה מגיש מועמדות.

מהם האתגרים של קייטרינג?

קייטרינג שעובדים באירוע גדול מתמודדים עם אתגרים פוטנציאליים רבים, החל משינויים בתפריט של הרגע האחרון ועד למאבק באלמנטים. עבודה עם אלרגיות למזון יכולה להיות גם קשה, כמו גם ניקוי וטעינה לאחר סיום האירוע.

בעת העסקת העובד הבא שלך, חשוב לקחת בחשבון גם את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך. כדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

התפקידים האופייניים לשרת מזון באירוע כוללות הכנה ואחסון מזון בטוח לפני ובמהלכו את האירוע, הקמת כל השולחנות ואזורי שירות המזון עם כיסאות, מצעים וכלים, הגשת אוכל לאורחים באירוע, וניקיון ופירוק פינת האוכל לאחר האירוע על ידי פינוי כל כלי האוכל, המצעים, האשפה והרהיטים.< br>
כאשר מחפשים קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את חוות הדעת של לקוחות קודמים. רוב הלקוחות מעדיפים חברות המציעות אוכל ושירותים ללא דופי. קייטרינג צריך להיות מסוגל לספק אוכל הולם וטעים לכל הלקוחות שהשתתפו באירוע.

Warp Up

כאשר בוחרים קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים, את מספר הקייטרינג. אורחים שיהיו לך, והתקציב שלך. כדאי גם לבקש הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. ברגע שיש לך כמה אפשרויות, הקפד לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים. והכי חשוב, תטעמו את האוכל בעצמכם לפני קבלת החלטה סופית!

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, בין אם מדובר במסיבה קטנה ובין אם מדובר בחתונה גדולה. בחירה בקייטרינג המתאים יכולה לעשות או לשבור את האירוע שלכם, לכן חשוב לעשות את המחקר ולבחור בקפידה. יש לזכור כמה דברים בבחירת קייטרינג. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש באירוע שלכם. האם זו תהיה ארוחה לשבת, מזנון או מתאבנים בלבד? ברגע שאתה יודע איזה סוג של אוכל אתה רוצה, אתה יכול להתחיל לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך למצוא קייטרינג שיוכל לעבוד במסגרת התקציב שלך. הקפד לקבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. לבסוף, עליכם לחשוב על הלוגיסטיקה של האירוע שלכם. האם הקייטרינג יהיה אחראי על ההקמה והניקיון? האם הם יצטרכו לספק פריטים להשכרה כמו שולחנות וכיסאות? ודא שאתה מבין מה כלול במחיר לפני שאתה בוחר קייטרינג. הקדשת זמן לערוך את המחקר ולבחור את הקייטרינג המתאים תבטיח את האירוע שלך

תוכן עניינים

דילוג לתוכן