קייטרינג בעפולה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בעפולה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים שתרצה לזכור. להלן חמישה מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה. 1. ניסיון תרצו לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון רב. כך תוכלו להיות בטוחים שהם יודעים מה הם עושים ויוכלו לספק שירות ברמה גבוהה. 2. ביקורות הקפידו לקרוא ביקורות על שירותי קייטרינג לפני שתבחרו. זה ייתן לך מושג טוב על מה אחרים חשבו על הניסיון שלהם. 3. עלות כמובן, תרצה לשקול את העלות בעת בחירת שירות קייטרינג. קבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות כדי שתוכל להשוות ולמצוא את המחיר הטוב ביותר. 4. תפריט כאשר אתה מסתכל על שירותי קייטרינג, עיין בתפריטים שלהם כדי לראות אם יש להם את סוג האוכל שאתה מעוניין בו. רוב החברות יוכלו להיענות לבקשות מיוחדות, אבל תמיד טוב שיש אפשרויות . 5. מיקום אם אתם מתכננים אירוע מחוץ ל

שלכם -סוג האירוע שאתם מארחים -מספר האורחים שאתם מצפים לו -התקציב שיש לכם לשירות הקייטרינג -אפשרויות התפריט המוצעות על ידי שירות הקייטרינג -המוניטין של שירות הקייטרינג

מהם גורמי הקייטרינג?

קייטרינג הוא ענף חשוב המספק שירותי מזון ומשקאות לאירועים ומפגשים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, אך חמישה מהחשובים ביותר הם דרישות תזונתיות, שירות לקוחות, מזג אוויר, היגיינה ואספקה. דרישות תזונתיות חשובות לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע כי אתה צריך להיות מסוגל להכיל את כל המשתתפים. שירות לקוחות חשוב גם כי אתה צריך להיות מסוגל לספק חוויה טובה לכל האורחים. מזג האוויר יכול להשפיע על קייטרינג לאירוע בחוץ, אז אתה צריך להיות מוכן לכל התנאים. היגיינה היא ערך עליון בתעשיית הקייטרינג, לכן עליכם לוודא שכל פריטי המזון והמשקאות נקיים ובטוחים לצריכה. לבסוף, עליך להצטייד באספקה טובה של פריטי מזון ומשקאות כדי לענות על הביקוש של האירוע.

ישנם מספר גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים וודאו שלחברת הקייטרינג יש ניסיון באירוע מסוג זה. הצעות ושירותים הם גורם חשוב נוסף. ודאו שלחברת הקייטרינג יש את השירותים שאתם צריכים ושהם מתומחרים בצורה סבירים. גם הזמינות חשובה. ודאו שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך האירוע שלכם ושיש לה את היכולת להכיל את האירוע שלכם. גם המיקום ופרטי ההתקשרות חשובים. ודאו שאתם יודעים היכן ממוקמת חברת הקייטרינג ושיש לכם את פרטי הקשר שלה למקרה שתצטרכו להגיע אליה. בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. וודאו שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב בתחום בטיחות המזון ושהיא עומדת בכל תקני ההיגיינה הדרושים. לבסוף, יש לוודא שלחברת הקייטרינג יש רישיון עסק וביטוח. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש.

אילו גורמים יש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על סגנון שירות המזון

איכות המזון המוגש על ידי שירות קייטרינג היא בעלת חשיבות עליונה. כדאי לשקול רק שירותי קייטרינג שיש להם ביקורות חיוביות של לקוחות וידועים בהגשת אוכל טעים. בנוסף, עלות שירות הקייטרינג צריכה להיות סבירה והצוות צריך להיות מנוסה במתן מענה לצרכים תזונתיים מיוחדים.

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, וכן לתקשר היטב עם אחרים. הם צריכים גם לאהוב אנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להפוך את האירוע שלכם למהנה יותר עבור האורחים שלכם. זו יכולה להיות גם אפשרות ידידותית לתקציב, בהתאם לגודל ולרשמיות של האירוע שלכם. להלן שישה גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע הבא שלכם או לא: 1. תקציב: אספקת אוכל באירוע עולה כסף, ללא קשר אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או יש לכם קייטרינג בשירות מלא. אם יש לכם תקציב מצומצם, אולי כדאי לכם לדלג על הקייטרינג ולהתמקד בהיבטים אחרים של האירוע שלכם. 2. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שמפגש מזדמן עשוי שלא. אם אתה לא בטוח, תטעה בזהירות ותלך עם קייטרינג. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלכם גם תכתיב אם יש צורך בקייטרינג או לא. כנס עסקי, למשל, ידרוש כנראה קייטרינג, בעוד שמפגש משפחתי אולי לא. 4. מספר אורחים: ככל שיש לכם יותר אורחים, כך גדל הסיכוי שתזדקקו לקייטרינג. אם אתה מצפה לקהל גדול, קייטרינג הוא כנראה ההימור הטוב ביותר שלך. 5. משאבים אישיים: אם יש לך זמן ואנרגיה להכין אוכל לאירוע שלך, אתה

ישנם גורמים רבים שקובעים איזה אוכל אנחנו בוחרים לאכול. חלקם הם ביולוגיים, כגון רעב, תיאבון וטעם. אחרים הם כלכליים, כגון עלות, הכנסה וזמינות. ועוד אחרים הם פיזיים, כגון גישה, חינוך, כישורים (למשל בישול) וזמן. לבסוף, גורמים חברתיים כמו תרבות, משפחה, עמיתים ודפוסי ארוחות משחקים גם הם תפקיד בבחירת המזון שלנו.

מה הכי חשוב לקייטרינג?

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות ולקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. תקשורת טובה וכישורי אנשים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

ישנן חמש פריסות מטבח מסחרי נפוצות: 1. הקו 2. הפרסה 3. צורת ה-u 4. המטבח 5. האי לכל פריסה יש יתרונות וחסרונות משלה, לכן חשוב לבחור את זה שיתאים ביותר למטבח הספציפי שלך. חמשת מרכיבי המפתח של מטבח מסחרי הם: 1. אחסון 2. עמדת כביסה 3. הכנת מזון 4. עמדת בישול 5. שירות כל אחד מהרכיבים הללו חיוני לתפעול של מטבח מסחרי. אם אחד מהתחומים הללו אינו עומד בקנה אחד, זה עלול להשפיע קשות על היעילות של המטבח כולו.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך.

יש כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בבחירת מסעדה, במיוחד אם אתה מחפש ארוחה טובה ניסיון. האוכל, כמובן, נמצא במקום הראשון ברשימה – אתם רוצים לוודא שהמטבח לטעמכם ושהמנות יהיו באיכות טובה. נוחות ואווירה חשובים גם הם, שכן אתם רוצים להיות מסוגלים להירגע וליהנות מהארוחה שלכם באווירה נעימה. השירות הוא שיקול מרכזי נוסף, שכן אתה רוצה להיות מסוגל לחוות חוויה טובה עם הצוות מרגע הכניסה לדלת ועד לסיום הארוחה. המחירים הם גם גורם חשוב, מכיוון שאתה רוצה לוודא שהמסעדה תהיה נוחה ומציעה תמורה טובה לכספך. המלצות יכולות גם להועיל, שכן לשמוע על מסעדה נהדרת מחבר או מבן משפחה יכולה להיות דרך טובה למצוא מקום חדש לנסות.
< h2> מהם 7 הקריטריונים לבחירת מזון?

ניתן לחלק את הגורמים המנחים את בחירת המזון לשתי קטגוריות עיקריות: גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים. גורמים פנימיים כוללים דברים כמו העדפת טעם, תכונות חושיות, עלות ונוחות. גורמים חיצוניים כוללים דברים כמו איפוק קוגניטיבי והיכרות תרבותית.

ישנם גורמים רבים שיכולים לתרום ליעילות של מסעדה. גורמים אלו כוללים: פריטי תפריט, שימוש במזונות נוחות, סוג השירות, כמות הארוחות ומספר תקופות הארוחות, פריסת ועיצוב המתקן, ציוד ייצור, סביבת עבודה ומספר שעות עבודה. על ידי הסתכלות מקרוב על כל אחד מהגורמים הללו, בעלי ומנהלי מסעדות יכולים לבצע שינויים שיובילו לפעולה יעילה יותר.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לתת את הדעת על כל אחד מהמרכיבים הללו על מנת ליצור אסטרטגיית שיווק יעילה.

כשזה מגיע לאירוח אירוע, האוכל שאתה מגיש יכול להכין או לשבור אותו. לכן שכירת חברת קייטרינג היא לרוב האפשרות הטובה ביותר. חברת קייטרינג מנוסה לא רק תחסוך לך זמן, אלא גם תוריד נטל עצום מהכתפיים שלך על ידי מתן אוכל טעים ושירות איכותי.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כשמתכננים אירוע, יש לזכור כמה דברים עיקריים. האחד הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו ארוחת ישיבה רשמית? מזנון נינוח יותר? ידיעת רמת הפורמליות תעזור לך לתכנן את התפריט ואת הטון הכללי של האירוע. היבט מרכזי נוסף הוא תקציב. התקציב שלך יקבע כמה אנשים תוכל לשרת, איכות האוכל והאם תוכל לשכור צוות מלצרים או לא. לבסוף, תצטרך לשקול את רמת השירות שאתה צריך. האם האירוע שלך יצטרך שרתים כדי שהדברים יפעלו בצורה חלקה? או שהאורחים יכולים לעזור לעצמם? הכרת הצרכים שלך תעזור לך למצוא את אופציית הקייטרינג המתאימה לאירוע שלך.

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, ויש מגוון שירותי קייטרינג זמינים שיתאימו לכל צורך. פונקציות ארגוניות עשויות לדרוש שירות קייטרינג רשמי יותר, בעוד שמקומות חתונות עשויים להזדקק לשירות מיוחד יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות אופציה מצוינת למפגשים קטנים יותר, וקייטרינג זיכיון יכול להיות אופציה מצוינת לאירועים גדולים יותר. קייטרינג פוד טראק הוא אופציה מצוינת למי שרוצה חוויה סתמית יותר, וקייטרינג במסעדות יכול להיות אופציה מצוינת למי שרוצה חוויה רשמית יותר.

מה הם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

למרות שכולנו מכירים את הקייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. מהאוכל שמוגש ועד לאופן שבו הוא מוצג, קייטרינג יכול לעשות או לשבור קבלת פנים לחתונה. קייטרינג לחברות הוא תחום נוסף שבו קייטרינג יכול באמת לזרוח. בין אם מדובר בארוחת צהריים ארגונית או פיקניק חברה, קייטרינג לארגונים יכול להפוך כל אירוע למוצלח יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא עוד דרך מצוינת להשתמש בקייטרינג כדי להפוך את האירוע שלכם למהנה יותר. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, מסיבת סיום או כל סוג אחר של אירוע חברתי, קייטרינג יכול להפוך אותו לבלתי נשכח יותר. קייטרינג זיכיון הוא דרך מצוינת לספק מזון לאירועי ספורט, קונצרטים ואירועים גדולים אחרים. קייטרינג בזיכיון יכול להפוך כל אירוע למהנה ונוח יותר לאורחים.

קייטרינג הוא עסק של מתן שירות מזון במיקום מרוחק כגון מלון, מסעדה או אתר אירועים. זוהי תעשייה צומחת עם אפשרויות רבות למי שמחפש קריירה בתחום. שבעת הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות.

מסקנה

– איכות המזון – תמחור – אפשרויות תפריט – שירות לקוחות – גמישות

החל ממחיר ונוחות ועד אפשרויות תפריט וצרכים תזונתיים מיוחדים, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג. אם תקדישו זמן להשוואת שירותי קייטרינג שונים, תוכלו למצוא את הספק המתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן