קייטרינג בקרית טבעון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקרית טבעון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצה לשקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג? שנית, תרצו לחשוב על סוג האירוע שאתם מארחים. האם תזדקקו לקייטרינג בשירות מלא או שמא יספיק מזנון נינוח יותר? שלישית, תרצה לקחת בחשבון את מספר האורחים שאתה מצפה לו. רביעית, תרצה לשקול מגבלות תזונתיות או אלרגיות למזון שיכולות להיות לאורחים שלך. ולבסוף, תרצו לחשוב על איזו אווירה אתם רוצים ליצור. האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית לשבת או מסיבת קוקטייל רגועה יותר? זכור את כל הגורמים הללו בעת בחירת קייטרינג ואתה בטוח שתמצא את האחד המושלם לאירוע שלך.

1) איזה סוג של אוכל אתה רוצה? 2) מה התקציב שלך? 3) לכמה אנשים אתה צריך לספק שירות? 4) מה האירוע? 5) מהן דרישות הקייטרינג שלך?

מהן התכונות של קייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן ולתקשר היטב עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

כאשר מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר לשקול בבחירת שירות קייטרינג היא איכות המזון. אתה רוצה להיות בטוח שהאוכל טרי ואיכותי. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. אתם רוצים להיות בטוחים שלקוחות אחרים היו מרוצים משירות הקייטרינג. 3. עלות השירות: גם עלות שירות הקייטרינג היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה להיות בטוח שהעלות סבירה ובמסגרת התקציב שלך. 4. ניסיון בקייטרינג: גם הניסיון בשירות הקייטרינג הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים להיות בטוחים שלשירות הקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג לאירוע הספציפי שלכם. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לשאול את שירות הקייטרינג אם הם מסוגלים לספק את הצרכים האלה.

מה הכי חשוב לקייטרינג

כשמתקשרים עם לקוחות, זה חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. זה יעזור לשכנע את הלקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

בבחירת חברת קייטרינג, כדאי לשקול את הגורמים הבאים: 1. ניסיון: חשבו על סוג האירוע שאתם מבצעים. מתכננים והאם לחברת הקייטרינג ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים. 2. הצעות ושירותים: בררו אילו שירותים מציעה חברת הקייטרינג והאם היא יכולה להתאים את שירותיה לצרכים הספציפיים שלכם. 3. תמחור ותשלום: קבלו הצעת מחיר מחברת הקייטרינג ושאלו לגבי תנאי התשלום שלהם. ודא שאתה מודע לכל עמלות או חיובים נסתרים. 4. זמינות: בדקו שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך ובשעה של האירוע שלכם. 5. מיקום ופרטי התקשרות: ודאו שיש לכם כתובת ופרטי התקשרות של חברת הקייטרינג על מנת שתוכלו ליצור עמה קשר במידת הצורך. 6. בטיחות מזון והיגיינה: שאלו את חברת הקייטרינג לגבי מדיניות בטיחות המזון וההיגיינה שלה. ודא שהם עומדים בכל התקנות הרלוונטיות. 7. מוניטין וניסיון: בדקו ביקורות מקוונות על חברת הקייטרינג ודברו עם אנשים שהשתמשו בשירותיהם בעבר. 8. רישיון עסק וביטוח: יש לוודא שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, החל מסוג האירוע ועד התקציב. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא צוות המלצרים והשירות. בהתאם לאירוע, ייתכן שתזדקק לסוגים שונים של צוות המלצרים, משרתים ועד ברמנים. כמו כן, תצטרכו לקחת בחשבון את מספר האורחים ואת סוג האוכל שתגישו.

בבחירת קייטרינג לחתונה או מסיבה, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו לכל הפרטים, כולל צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו צריך להיות מהנה ופשוט, כדי שתוכלו ליהנות מהאירוע שלכם ללא חשש.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים מרכזיים שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב שלך, הפורמליות של האירוע, מטרת האירוע, מספר האורחים, המשאבים האישיים שלך וחווית התכנון שלך הם כולם דברים שחשוב לחשוב עליהם. אם יש לך תקציב מוגבל, ייתכן שקייטרינג לא יהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך. הכנת אוכל בעצמך או עריכת אירוע בסגנון פוטלוק עשויה להיות אפשרות טובה יותר במקרה זה. אם אתם עורכים אירוע רשמי, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. מטרת האירוע היא גם דבר חשוב שיש לקחת בחשבון. אם אתם עורכים פגישה עסקית או מצגת חשובה, אז קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר כדי להבטיח שהאורחים שלכם יהיו מוזנים היטב וקשובים. עם זאת, אם אתה רק מקיים מפגש עם חברים, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. גם מספר האורחים שאתה מצפה לו הוא דבר חשוב לחשוב עליו. אם יש לכם רק כמה אנשים, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם אתה מצפה למספר גדול של אנשים, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר על מנת לוודא שכולם

חשוב לזכור שלמרות שהמוקד העיקרי של הקייטרינג הוא האוכל עצמו, קייטרינג מצליח חייב גם לספק שירות לקוחות מעולה. המשמעות היא להיות מקצועי ואדיב בכל עת, להיענות לצרכי הלקוח ולחששות ולוודא שחווית הקייטרינג תהיה חיובית מתחילתה ועד סופה. מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה יעזור לבנות מוניטין חזק לעסק שלך ולהבטיח שהלקוחות ימשיכו לחזור.

מהן 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הוא טוב- מושג ידוע הכולל 7 מרכיבים מרכזיים: מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך והוכחות פיזיות. את כל המרכיבים הללו חשוב לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. על ידי הבטחה שכל 7 ה-Ps נלקחים בחשבון, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת שסביר יותר להצליח.

1. קייטרינג לחתונה: אמנם כולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו גם יכולים להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. 2. קייטרינג תאגידי: מישיבות דירקטוריון ועד לפיקניקים של החברה, קייטרינג תאגידי הוא דרך מצוינת להראות לעובדים שלך שאכפת לך. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: לא משנה מה האירוע, קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להבטיח שהאורחים שלכם ייהנו. 4. קייטרינג זיכיון: מאירועי ספורט ועד אולמות קולנוע, קייטרינג זיכיון הוא דרך מצוינת להפוך את האירוע שלך למהנה יותר.

מה הם 7 פונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים ומפגשים. זה כרוך בתכנון, ארגון, ביצוע ובקרה. קייטרינג דורש גם הבנה מעמיקה של סוגיות משפטיות וביטוחיות כדי להגן על הקייטרינג והן על הלקוח.

ישנם מספר גורמים חיוניים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך. סגנון האירוע שלכם יכתיב איזה סוג של אוכל ושירות אתם צריכים. יש לקחת בחשבון את הגבלות התזונה והאלרגיות של האורחים שלכם. ההתמחויות של חברת הקייטרינג יתנו לכם מושג על רמת המומחיות שלהם. כדאי גם לשאול אם יש להם מטבח במקום ואם הם מציעים מבחני טעם. לבסוף, הקפידו לקבל הפניות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על רמת שביעות הרצון שלהם.

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

פריסת מטבח מסחרי חייבת להיות מתוכננת תוך התייחסות מדוקדקת של העבודה- לזרום כדי להיות יעיל. הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא 'משולש הזהב' שהוא דפוס זרימת העבודה העיקרי במטבח. משולש זה צריך להיות בין המקרר, הכיריים והכיור על מנת למזער את הזמן והמרחק שעובר השף. גורמים חשובים נוספים שיש לקחת בחשבון בפריסת מטבח מסחרי כוללים את מיקום אזורי האחסון, ההכנה והבישול וכן את אזור השירות.

SWOT הוא כלי נהדר לעסקים להשתמש בהם כדי לקבוע את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות שלהם. ואיומים. על ידי הבנת הדברים הללו, עסקים יכולים לקבל החלטות טובות יותר לגבי המיקום הכולל שלהם בשוק. בנוסף, SWOT יכול לעזור לעסקים לזהות אזורים שבהם הם עשויים להצטרך לבצע שינויים או שיפורים.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים?

חשוב לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך בעת העסקת העובד הבא שלך. יכול להיות שיש לכם מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אבל אם איכות המועמדים נמוכה, אולי לא שווה את ההשקעה לשכור מישהו מהמאגר הזה. לחלופין, ייתכן שיש לך מאגר קטן של מועמדים איכותיים, אך אם הדחיפות למילוי התפקיד גבוהה, ייתכן שתצטרך להעסיק מישהו מהמאגר הזה ללא קשר להשקעה הנדרשת.

בעת ראיון ל- עמדת קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם כיצד אתה מתמודד עם מצבי לחץ. היו מוכנים לתת דוגמאות כיצד טיפלת בעבר בלקוחות או אורחים קשים. כמו כן, הקפד לקבל רשימה של שאלות משלך לשאול את המראיין.

מהם 5 הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה לעבודה

מתי בקבלת החלטה לעבודה, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור החברה שלך. ראשית, שקול את הניסיון של המהנדס. חשוב לאמוד אם יש להם את הניסיון הדרוש כדי לבצע את העבודה בצורה טובה או לא. שנית, שקול את הכישורים הקשים הפוטנציאליים שלהם. אלו הכישורים הטכניים שיש למהנדס שיאפשרו לו לבצע את העבודה היטב. שלישית, שקול את הכישורים הרכים שלהם. אלו הכישורים הבינאישיים שיאפשרו להם לעבוד היטב עם אחרים בצוות. רביעית, שקול התאמה תרבותית. חשוב להעסיק מהנדסים שיתאימו היטב לתרבות החברה שלך. לבסוף, שקול את דרישות השכר של המהנדס. הקפד להישאר במסגרת התקציב שלך בעת קבלת החלטת גיוס עובדים.

1. ספר לנו על עצמך: התחל במתן שמך, מאיפה אתה, וסקירה קצרה של הניסיון שלך בענף הקייטרינג. לאחר מכן, גע בנקודות החוזק העיקריות שלך ובמה שאתה מקווה להשיג בקריירה שלך. 2. מהן יעדי הקריירה שלך בענף הקייטרינג: שתף את היעדים ארוכי הטווח שלך לקריירה שלך בקייטרינג. כלול את מה שאתה מקווה להשיג ואיזה סוג של השפעה אתה מקווה שתהיה לך בתעשייה. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך: היו כנים לגבי החוזקות והחולשות שלך. הדגש דוגמאות כיצד השתמשת בחוזקות שלך כדי להשיג הצלחה בקייטרינג. לאחר מכן, שתף כיצד אתה פועל כדי לשפר את החולשות שלך. 4. איך אתה עובד תחת לחץ: תאר תקופה שבה היית צריך לעבוד תחת לחץ בקייטרינג. שתף באילו טכניקות השתמשת כדי להישאר רגוע וממוקד, וכיצד הצלחת לספק למרות האתגרים. 5. איך עובדים בתוך צוות: עבודת צוות חיונית בקייטרינג. שתף דוגמה לתקופה שבה היית צריך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות כדי להשיג הצלחה. לאחר מכן, הסבירו כיצד אתם מסוגלים לתרום לצוות ומה אתם עושים כדי להבטיח שכולם פועלים לקראת אותה מטרה.

עיוות

1) מה התקציב שלך? 2) איזה סוג אוכל אתה רוצה? 3) מה האירוע? 4) לכמה אנשים אתה צריך לספק שירות? 5) מהן הדרישות התזונתיות הספציפיות שלך?

אם אתה שוקל קייטרינג לאירוע הבא שלך, הנה חמישה דברים שכדאי לזכור: 1. ניסיון – כמה זמן הקייטרינג בעסק? האם יש להם ניסיון בקייטרינג באירועים דומים לשלך? 2. מוניטין – מה יש ללקוחות עבר לומר על הקייטרינג? יש להם ביקורות באינטרנט? 3. תפריט – האם הקייטרינג מציע תפריט שמושך אותך ואת האורחים שלך? האם הם מציעים גם אפשרויות טורפות וגם צמחוניות? 4. תמחור – האם התמחור של הקייטרינג תחרותי מול עסקי קייטרינג אחרים? האם הם מציעים הנחות לאירועים גדולים יותר? 5. גמישות – האם הקייטרינג מוכן לעבוד איתך כדי להתאים אישית תפריט או לבצע התאמות אחרות? האם הם מוכנים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות? שמירה על חמשת הגורמים הללו תעזור לכם לבחור קייטרינג שמתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן