טיפים לבחירת קייטרינג לחתונה?

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

טיפים לבחירת קייטרינג לחתונה?

תוכן עניניים
6 Warp Up < /h2> כשזה מגיע לתכנון חתונה, קייטרינג הוא לרוב אחד הדברים הראשונים ברשימה. אבל עם כל כך הרבה קייטרינג לבחירה, איך תדע איזה מהם מתאים ליום הגדול שלך? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המושלם לחתונה: 1. דעו את התקציב שלכם. זה כנראה הגורם החשוב ביותר בבחירת קייטרינג. קבל הערכה של כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, ולאחר מכן השתמש במספר זה כנקודת התחלה בעת יצירת קשר עם קייטרינג שונים. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע כמה אוכל תצטרך, ואיזה סוג של שירותי קייטרינג תצטרך. אם אתה מצפה לקהל גדול, תצטרך קייטרינג שיוכל להתמודד עם הווליום. 3. הכירו את התפריט שלכם. יש לך מושג מה תרצה להגיש בחתונה שלך, ואז מצא קייטרינג שיכול להתאים לחזון שלך. אם אינך בטוח מה אתה רוצה, בקש מהקייטרינג רעיונות והצעות. 4. קבל הפניות. שאל חברים, משפחה ואפילו מתכנן החתונות שלך הפניות לקייטרינג טובים. ברגע שיש לך כמה שמות, אתה יכול להתחיל לצמצם

הקייטרינג לחתונה שלכם ישחק תפקיד גדול בהפיכת היום המיוחד שלכם להצלחה, לכן חשוב לבחור אחד שאתם יכולים לסמוך עליו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג לחתונה שיקל מעט על תהליך תכנון החתונה שלכם. 1. בצע את המחקר שלך. שאל חברים ובני משפחה להמלצות, וקרא ביקורות מקוונות. 2. ערכו רשימה של דרישות הקייטרינג שלכם. האם אתה צריך אותם כדי להיות מסוגלים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות? 3. קבעו טעימות. זה ייתן לך הזדמנות לנסות את האוכל של הקייטרינג ולהרגיש את הסגנון שלו. 4. קבלו חוזה. לאחר שהחלטתם על קייטרינג, הקפידו לקבל הכל בכתב. 5. תקשר את החזון שלך. תן לקייטרינג שלך מושג ברור מה אתה מחפש, והקפד לשאול שאלות אם אינך בטוח במשהו. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שבחרת בקייטרינג לחתונה שיהפוך את היום הגדול שלך לאחד לזכור.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לחתונה הוא התקציב שלך. עלויות הקייטרינג יכולות להצטבר במהירות, לכן חשוב שיהיה לך מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא לפני שתתחיל לחפש קייטרינג. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל החתונה שלכם. אם אתם עורכים חתונה גדולה, תצטרכו לוודא שהקייטרינג שתבחר יוכל להתמודד עם הביקוש המוגבר. תצטרך גם לקחת בחשבון את מספר האורחים שיש להם צרכים תזונתיים מיוחדים. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, הגיע הזמן להתחיל לטעום. קבע טעימות עם כל אחד מהקייטרינג הסופי שלך כדי שתוכל לקבל תחושה של האוכל והשירות שלהם. זה יעזור לך לקבל את ההחלטה הסופית שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח אירוע מוצלח. הם צריכים גם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ כדי שהכל יפעל בצורה חלקה.

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, ישנן מספר שאלות מפתח שעליכם לשאול על מנת להבטיח אירוע מוצלח. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? מה אתה היית ממליץ? תרצו לדעת באיזה סוגי מאכלים הקייטרינג מתמחה כדי שתוכלו להחליט אם הם מתאימים לאירוע שלכם. זה גם מועיל לבקש המלצות כדי שתוכל לקבל מושג מה הן יכולות לספק. איך אתה מציג את האוכל? מצגת חשובה בכל הנוגע לאוכל, אז תרצו לוודא שהקייטרינג יכול לספק מצגת נעימה. מה העלות המשוערת? העלות היא תמיד פקטור בעת תכנון אירוע, אז תרצו לקבל הערכה מהקייטרינג לפני קבלת החלטות כלשהן. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? בקשות של הרגע האחרון צפויות לקרות, לכן חשוב לדעת איך הקייטרינג יטפל בהן. חשוב גם לדעת אם הקייטרינג יכול להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. האם אתה נותן דגימה מהתפריט? תמיד כדאי לדגום את האוכל לפני קבלת החלטה סופית, אז

מהו המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים. סוג האירוע יכתיב את סוג האוכל והשירות הנדרשים. למשל, אירוע רשמי ידרוש קייטרינג מתוחכם יותר מאירוע מזדמן. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. אתה צריך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, ואז למצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלך. יש לקחת בחשבון גם את צוות ההמתנה והשירות. אם האירוע שלכם דורש צוות המלצרים, תצטרכו לקחת זאת בחשבון בתקציב שלכם. בנוסף, תצטרכו להחליט איזה סוג של שירות תרצו, כגון מזנון או מצופה בציפוי.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לכם תחושה של הניסיון והיכולות שלו. בתעשיית האירוח. שאל לגבי דוגמאות ספציפיות של אתגרים שהם התמודדו ואיך הם התמודדו עם לחץ בעבודה. כמו כן, שאל כיצד הם יתמודדו עם לקוח או אורח קשה. על ידי כך, תקבלו תחושה טובה יותר האם הקייטרינג מתאים לאירוע שלכם או לא.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שלך לשאול טבח פוטנציאלי חדש?

כשאתה מראיין לתפקיד טבח בשורה, היה מוכן לענות על שאלות לגבי היצירתיות, ההכשרה והניסיון שלך בהכנת אוכל ובציפוי. בנוסף, היה מוכן להסביר את ההבדל בין צלייה לצלייה, וכיצד אתה שומר על התחנה שלך מצוידת ומאורגנת בתקופות עמוסות.

אם אתה מחפש שירות קייטרינג המציע השכרת צלחות וכלי מטבח, או כולל סטנדרטי צלחת וכלי כסף בתמחור שלהם, יש הרבה אפשרויות זמינות. מעבר לתוספת של נגיעות מרכז השולחן והעיצוב שלך, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך להרים אצבע!

מהם 3 מגזרי קייטרינג

הפלח המסחרי של תעשיית הקייטרינג הוא הפלח הגדול והנראה לעין. מגזר זה מספק שירותי קייטרינג לאירועים כגון חתונות, כנסים ואירועים ארגוניים. הגזרה הלא מסחרית פחות גלויה, אך מספקת שירותי קייטרינג לאירועים קטנים יותר כמו מסיבות ימי הולדת ומפגשים משפחתיים. המגזר הצבאי הוא המגזר הקטן ביותר, אך מספק את השירותים המיוחדים ביותר, כגון קיצוב קרבי ומטבחי שדה.

קייטרינג הוא עבודה רבה ולעתים יכול להיות מאתגר למדי. אחד הדברים שיכולים להקשות הוא אי גישה לאותו ציוד שתמצאו במטבח של מסעדה. זה יכול להקשות על ההכנה והבישול של האוכל, וגם יכול להקשות על צלחת האוכל בצורה יפה. עם זאת, קייטרינג הוא עדיין מהנה מאוד, וזה יכול להיות מאוד מתגמל לראות את העבודה הקשה שלך משתלמת בסופו של דבר.

מה הם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד ולכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. לחתונות חשוב לבחור בחברת קייטרינג המתמחה בחתונות. קייטרינג לחברות הוא קצת שונה, שכן ההתמקדות היא באספקת מזון לאירועי חברה. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות ומפגשים חברתיים אחרים. קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לפסטיבלים ואירועים אחרים שבהם נמכר אוכל.

כשאתה מחליט אם לארגן את האירוע שלך או לא, יש כמה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון. ראשית, התקציב שלך. אספקת אוכל באירוע עשויה לעלות ביוקר, בין אם אתם מכינים הכל בעצמכם או שוכרים חברת קייטרינג. שנית, הפורמליות של האירוע. מפגש רשמי יותר עשוי להצדיק שירותי קייטרינג מקצועיים, בעוד שאירוע פחות רשמי יכול להיעשות עם ארוחה קלה או ביתית. שלישית, מטרת האירוע. אם מדובר באירוע עבודה או באירוע מקצועי אחר, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג כדי ליצור את האווירה הרצויה. רביעית, מספר האורחים. מספר גדול של אורחים יכול להיות קשה להכיל ללא קייטרינג, אלא אם יש לך הרבה עזרה. חמישית, המשאבים האישיים שלך. אם יש לך זמן ואנרגיה לבשל לקבוצה גדולה, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם כבר נמתחת רזה, אולי כדאי לשכור מישהו שיטפל באוכל. לבסוף, הניסיון שלך בתכנון אירועים. אם זו הפעם הראשונה שלך שמתכננת אירוע, קייטרינג עשוי לעזור לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו, אבל עם ניהול וארגון נכון, אפשר להתגבר על הבעיות הנפוצות שעולות. אחת הבעיות הגדולות שעומדות בפני קייטרינג היא תחלופת הצוות. זה נובע בעיקר מאופיו של תעשיית האירוח, אשר ידוע לשמצה קשה על העובדים. שעות ארוכות ולקוחות תובעניים יכולים להוביל לתחלופת עובדים גבוהה. זו יכולה להוות בעיה עבור עסקי קייטרינג, מכיוון שיכול להיות קשה למצוא ולהכשיר אנשי צוות חדשים על בסיס קבוע. עם זאת, יש כמה דרכים להתגבר על האתגר הזה. האחת היא להציע חבילות משכורות והטבות תחרותיות כדי למשוך ולשמר עובדים טובים. נוסף הוא להשקיע בתוכניות הכשרה המסייעות לאנשי צוות חדשים ללמוד את החבלים ולהפוך לחברים פרודוקטיביים בצוות במהירות. לבסוף, חשוב להיות תמיד בחיפוש אחר אנשים מוכשרים שיכולים לעזור לקחת את העסק שלך לשלב הבא. בזבוז מזון הוא אתגר נפוץ נוסף שעמו מתמודדים עסקי קייטרינג. הדבר נובע לרוב מהעובדה שעסקי קייטרינג צריכים להכין כמויות גדולות של אוכל בבת אחת, מה שעלול להוביל לשאריות. עם זאת, יש כמה דרכים להפחית בזבוז מזון. האחת היא לתרום שאריות מזון לעמותות צדקה מקומיות או לבנקי מזון. אחר הוא יצירת פריטי תפריט שניתן לעשות בהם שימוש חוזר בקלות או לעשות בהם שימוש מחדש

הנהלת הקייטרינג אחראית למגוון רחב של פונקציות על מנת להבטיח שפעולות שירותי המזון יתנהלו בצורה חלקה. אולי התפקיד החשוב ביותר של ניהול קייטרינג הוא תכנון. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לתכנן תפריטים, להעריך את צרכי המזון והמשקאות ולפתח תקציבים. הם צריכים גם להיות מסוגלים לפתח לוחות זמנים להכנת מזון ושירות, כמו גם לניקיון ותחזוקה. ארגון הוא תפקיד מרכזי נוסף של ניהול קייטרינג. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לתאם את הפעילות של מספר רב של עובדים, כולל שפים, צוות מטבח, שרתים וצוות ניקיון. הם גם צריכים להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות כדי להבטיח שהצרכים שלהם ייענו. הנחייה היא פונקציה חשובה נוספת של ניהול קייטרינג. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לתת הנחיות ברורות לעובדים ולפקח על ביצועיהם. הם גם צריכים להיות מסוגלים לפתור סכסוכים ולקבל החלטות בזמן. השליטה היא הפונקציה האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה, אך היא חשובה לא פחות. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לפקח על עלויות מזון ומשקאות, כמו גם עלויות העבודה. הם גם צריכים להיות בטוחים שתקני איכות ובטיחות המזון מתקיימים.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

ניתוח SWOT הוא כלי פופולרי ורב-תכליתי שעוזר לעסקים לעשות חשבון נפש על נקודות החוזק והחולשה שלהם, כמו גם לזהות הזדמנויות או איומים פוטנציאליים שעלולים להיות באופק. בשימוש נכון, SWOT יכול להוות עזר רב ערך בסיוע לעסקים לקבל החלטות מושכלות לגבי הכיוון האסטרטגי שלהם.

בניית מאגר מועמדים חזק חיונית לכל עסק. האיכות והכמות של הבריכה שלך ישפיעו ישירות על מי שתעסיקו. הדחיפות למילוי תפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. הקפד לקחת את כל הגורמים הללו בחשבון בעת קבלת העסקה הבאה שלך.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

הקייטרינג אחראי על הכנת והגשת האוכל באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הקמת כל אזורי שירות המזון, הכנת בטיחות מזון לפני ובמהלך אירועים, הגשת מזון לאורחים וניקיון פינת האוכל לאחר מכן.

המוניטין של קייטרינג חשוב מכיוון שהוא מדבר על היכולת שלו לעמוד בהבטחותיהם. אם אתה שוכר קייטרינג לאירוע גדול, תרצה להיות בטוח שיש לו מוניטין טוב כדי שיהיה לך שקט נפשי בידיעה שהם יוכלו להתמודד עם הכל.

Warp Up < /h2> כשזה מגיע לתכנון חתונה, קייטרינג הוא לרוב אחד הדברים הראשונים ברשימה. אבל עם כל כך הרבה קייטרינג לבחירה, איך תדע איזה מהם מתאים ליום הגדול שלך? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המושלם לחתונה: 1. דעו את התקציב שלכם. זה כנראה הגורם החשוב ביותר בבחירת קייטרינג. קבל הערכה של כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, ולאחר מכן השתמש במספר זה כנקודת התחלה בעת יצירת קשר עם קייטרינג שונים. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע כמה אוכל תצטרך, ואיזה סוג של שירותי קייטרינג תצטרך. אם אתה מצפה לקהל גדול, תצטרך קייטרינג שיוכל להתמודד עם הווליום. 3. הכירו את התפריט שלכם. יש לך מושג מה תרצה להגיש בחתונה שלך, ואז מצא קייטרינג שיכול להתאים לחזון שלך. אם אינך בטוח מה אתה רוצה, בקש מהקייטרינג רעיונות והצעות. 4. קבל הפניות. שאל חברים, משפחה ואפילו מתכנן החתונות שלך הפניות לקייטרינג טובים. ברגע שיש לך כמה שמות, אתה יכול להתחיל לצמצם

הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לחתונה הוא האם הם מסוגלים לענות על הצרכים והדרישות הספציפיות שלך. גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון כוללים את הניסיון, המוניטין והמחיר שלהם. עם כל כך הרבה קייטרינג לבחירה, זו יכולה להיות משימה לא פשוטה למצוא את המתאים. עם זאת, על ידי ביצוע הטיפים הפשוטים הללו, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו קייטרינג שיהפוך את יום החתונה שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן