קייטרינג בכרמיאל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בכרמיאל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה לעשות את כל ההבדל בעולם. להלן 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע הבא שלכם: 1. ודאו שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 2. בקשו הפניות ובדקו אותן. 3. ודאו שלקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג בסוג האירוע שאתם עורכים. 4. בקשו לראות חוזה. ודא שאתה מבין את כל מה שכתוב בחוזה. 5. שאל על מדיניות הקייטרינג בדברים כמו ביטולים, הפקדות ותשלומים אחרונים. 6. בררו באיזה סוג אוכל הקייטרינג מתמחה ואם הם יכולים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. 7. שאלו על צוות הקייטרינג. בררו אם הם מקצועיים ומנוסים. 8. שאלו על הציוד של הקייטרינג. ודא שיש להם את כל מה שהם צריכים כדי לארגן את האירוע שלך. 9. קבלו מכם רשימה של כל הפריטים שהקייטרינג יצטרך על מנת להספיק לאירוע שלכם. 10. ודא שאתה מרגיש בנוח עם הקייטרינג ושאתה סומך עליו שיעשה עבודה טובה.

1. התחל את החיפוש מוקדם: הקייטרינגים הטובים ביותר נוטים להזמין מקום מהר, לכן חשוב להתחיל את החיפוש שלך ברגע שיש לך תאריך לאירוע שלך. 2. בקש המלצות: שאל חברים, משפחה ועסקים אחרים באזור שלך עבור ההמלצות שלהם. 3. עשה את המחקר שלך: ברגע שיש לך כמה שמות, עשה את המחקר שלך. קרא ביקורות מקוונות, בדוק את האתרים שלהם והתקשר אליהם. 4. ודא שהם זמינים: לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, ודא שהקייטרינג שאתה שוקל זמין בתאריך האירוע שלך. 5. קבל הצעת מחיר: קבל הצעת מחיר מכל אחד מהקייטרינגים שאתה שוקל. הקפד לשאול לגבי עמלות נוספות, כגון דמי משלוח או התקנה. 6. שאל על אפשרויות התפריט שלהם: ברגע שיש לך מושג כללי לגבי התמחור, שאל כל קייטרינג על אפשרויות התפריט שלו. גלה אם יש להם התמחויות כלשהן ואם הם מוכנים להתאים אישית תפריט לאירוע שלך. 7. שאל על המדיניות שלהם: לפני שאתה מקבל את ההחלטה הסופית שלך, הקפד לשאול על

איך אתה יכול לומר לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל כמה תכונות מפתח כדי להצליח. ראשית, עליהם להיות מסוגלים להקדיש תשומת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל נכון ושהכל מסודר בצורה יפה. שנית, הם חייבים להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים כדי לתאם הכל בצורה חלקה. לבסוף, עליהם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל כדי ליצור חוויה מהנה לכל המעורבים.

להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים הכרחי כשעובדים כקייטרינג. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם כדאי לך האירוע שלך סיפק. ראשית, זה התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שיש לך את הכספים לכסות אותו. שנית, מה הפורמליות של האירוע שלך? אם מדובר במפגש מזדמן יותר, ייתכן שלא תזדקק לקייטרינג. שלישית, מה מטרת האירוע שלכם? אם מדובר באירוע עבודה או במסיבה גדולה, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. רביעית, כמה אורחים יהיו לך? אם אתה מצפה למספר גדול של אנשים, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג כדי לוודא שכולם יאכילו. חמישית, האם יש לך את המשאבים האישיים להכין אוכל לכולם? אם לא, אולי עדיף לשכור קייטרינג. לסיום, האם יש לך ניסיון בתכנון אירועים? אם לא, אולי כדאי לשכור מישהו שכן.

קייטרינג צריך להיות מסוגל לשים לב לפרטים כדי להפיק אירועים באיכות גבוהה. זה חשוב במיוחד כאשר האירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה ותשומת לב לפרטים מסוימים יכולים לעשות הבדל גדול בתוצאה הכוללת של האירוע.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. תצטרך להחליט כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, ואז למצוא קייטרינג שיוכל לעבוד במסגרת התקציב הזה. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות מלצרים ואיזה סוג שירות אתה מחפש. עם כל הגורמים הללו בחשבון, אתה אמור להיות מסוגל למצוא קייטרינג שיהיה מושלם לאירוע שלך.

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי לחתונה שלך, הקפד לשאול את השאלות הבאות: 1. האם קייטרינג זמין בתאריך שאתה צריך אותם? 2. כמה זמן הם בעסק? 3. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 4. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 5. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 6. האם יש עלות להתקנה והורדה? 7. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי שינויים או החלפות בתפריט? 8. האם הקייטרינג יכול להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות? 9. מה כלול במחיר שירותי הקייטרינג? 10. האם יש דמי משלוח? 11. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא מענקים? 12. האם לקייטרינג יש ביטוח? 13. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא שירות אלכוהול? 14. האם יש לקייטרינג חיובים נוספים? 15. מהי מדיניות הקייטרינג בתשלומים? 16. מהי מדיניות הביטולים של הקייטרינג

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

כשזה מגיע לקייטרינג למסיבות, אתה רוצה לוודא שהכל מטופל כדי שתוכל להירגע וליהנות. לכן חשוב לבחור בקייטרינג המציע שירות מלא הכולל צוות עובדים, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. אז לכו עם חברת קייטרינג שתדאג להכל ותהפוך את תכנון המסיבה שלכם לבריזה!

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית להבטחת אירוע מוצלח.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לשקול היטב כל אחד מהגורמים הללו על מנת ליצור תוכנית שיווק מוצלחת.

כשזה מגיע לאוכל, אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את האיכות הטובה ביותר שאפשר. אחת הדרכים לעשות זאת היא לקרוא ביקורות של לקוחות. זה ייתן לך מושג מה אנשים אחרים חשבו על האוכל משירות הקייטרינג המסוים הזה. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא עלות השירות. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל תמורה טובה לכספך. חווית קייטרינג היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון. אם לשירות קייטרינג יש ניסיון רב, סביר להניח שהוא יוכל לטפל באירוע שלכם בצורה מקצועית יותר. לבסוף, תרצו לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. לדוגמה, אם יש לך הגבלות תזונתיות כלשהן, תרצה לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לצרכים אלה.

מה הם 7 סוגי קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור את שירות הקייטרינג המתאים על מנת להבטיח שהאורחים שלכם יהיו מאכילים ומרוצים. ישנם מגוון שירותי קייטרינג זמינים, כל אחד עם ההתמחויות שלו. פונקציות ארגוניות, למשל, עשויות לדרוש סוג אחר של שירות קייטרינג מאשר מקומות לחתונה. קייטרינג לאירועים חברתיים עשוי להיות סתמי יותר, בעוד שאיסוף זיכיונות עשוי לדרוש יותר אפשרויות מזון. קייטרינג משאית אוכל יכול להיות אופציה מצוינת למי שרוצה משהו קצת שונה, וקייטרינג במסעדות הוא אופציה מצוינת למי שרוצה חווית אוכל מסורתית יותר. לא משנה מה האירוע שלכם דורש, ישנו שירות קייטרינג שיכול לספק אותו.

לכל סוג של קייטרינג יש את היתרונות הייחודיים שלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד. קייטרינג לחתונה יכול לעזור להפוך את יום החתונה שלך לבלתי נשכח יותר וללא מתח. קייטרינג לחברות יכול להוסיף נופך של תחכום לאירוע העסקי שלכם. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף ריגוש וגיוון למסיבה שלכם. קייטרינג בזיכיון יכול לספק אפשרות נוחה ומשתלמת לצרכי שירות המזון שלך.

מהן אחריות הקייטרינג

תפקידי קייטרינג יכולים להשתנות בהתאם לאירוע, אך בדרך כלל כרוכים בהקמת אזור שירות המזון, קישוט והגשה אוכל לאורחים. חלק מעבודות הקייטרינג עשויות לכלול גם הצגת סועדים למקומותיהם ועזרה בזרימה הכוללת של האירוע.

קייטרינג אחראים למגוון רחב של משימות, החל מפיתוח תפריט ותיאום אירועים ועד הכנת אוכל ובישול. הם גם צריכים להיות מיומנים בשיווק העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים. קייטרינג חייב להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ, מכיוון שלעתים קרובות הם צריכים לעמוד בלוחות זמנים ובמועדים צפופים.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני בחירת קייטרינג?

1. סגנון האירוע: ודאו ששירות הקייטרינג שתבחרו יכול לספק את סגנון האוכל והשירות הרצוי לאירוע שלכם. 2. אורחים: קחו בחשבון את הצרכים וההעדפות התזונתיות של האורחים שלכם בבחירת שירות קייטרינג. 3. התמחויות: בחרו שירות קייטרינג המתמחה בסוג המטבח שתרצו לאירוע שלכם. 4. מטבח במקום: אם אתם עורכים אירוע גדול, ודאו שבשירות הקייטרינג שתבחרו יש מטבח במקום להכנת האוכל. 5. מבחן טעם: בקשו משירות הקייטרינג לספק דוגמית מהאוכל שלהם כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא עומד בסטנדרטים שלכם. 6. הפניות: בקשו משירות הקייטרינג הפניות מלקוחות עבר כדי לקבל מושג על רמת השירות שלהם. 7. קיימות: בחרו בשירות קייטרינג העושה שימוש בחומרי גלם בני קיימא ומקור מקומי. 8. חלופות לקייטרינג מסורתי: אם אתם מחפשים משהו אחר, שקול שירות קייטרינג אלטרנטיבי שיכול לספק אפשרויות מזון ושתייה ייחודיות. 9. פריטים נוספים: הקפד לדון בכל פריטים נוספים שאתה עשוי להזדקק לו, כגון מפות שולחן, הגשה

שלום! להלן מספר טיפים כיצד לענות על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג: 1. ספר לנו על עצמך התשובה שלך לשאלה זו אמורה לתת למראיין סקירה קצרה של הרקע המקצועי והניסיון שלך בענף הקייטרינג. הקפד לציין את כל הכישורים או הכישורים הרלוונטיים שיש לך שעושים אותך מתאים לתפקיד. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? כשאתה עונה על שאלה זו, הקפד לדון במטרות ובשאיפות ארוכות הטווח שלך בענף ההסעדה. זה יראה למראיין שאתה מחויב לקריירה שלך ויש לך חזון ברור לעתידך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים בתשובה לשאלה זו ותן דוגמאות ספציפיות הן לנקודות החוזק והן לחולשות שלכם. זה יעזור למראיין לקבל תחושה טובה יותר של סגנון העבודה שלך וכיצד תוכל להשתלב בצוות. 4. איך עובדים תחת לחץ? קייטרינג יכול להיות סביבה מאוד מהירה ובלחץ גבוה, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ. הקפד לתת דוגמה ספציפית לתקופה שבה התמודדת היטב עם לחץ במסגרת קייטרינג. 5. איך אתה עובד בתוך

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו , בשל החלקים הנעים הרבים והאנשים המעורבים. אתגרים נפוצים שעולים כוללים: -ניהול: יכול להיות קשה לנהל את כל ההיבטים השונים של הקייטרינג, מהאוכל ועד הצוות ועד התקציב. -תחלופת צוות: מכיוון שהקייטרינג הוא סביבה בעלת לחץ גבוה לשמצה, אין זה מפתיע שתחלופת הצוות גבוהה יחסית. זה יכול להיות אתגר במונחים של שמירה על רמה עקבית של איכות ושירות. -שעות ארוכות: קייטרינג דורש פעמים רבות שעות ארוכות, מה שעלול להקשות הן על הצוות והן על הלקוחות. -הדרכת לקוחות: מכיוון שקייטרינג מסופק לעתים קרובות לאירועים מיוחדים, זה יכול להיות אתגר להכשיר את הלקוחות כיצד להשתמש בשירותים ולמה לצפות. -ארגון: עם כל כך הרבה חלקים נעים, חשוב להיות מאורגן מאוד על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. -בזבוז מזון: למרבה הצער, בזבוז מזון הוא מציאות בענף ההסעדה. ניתן למזער זאת על ידי תכנון קפדני ובקרת מנות.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על אספקת שירותי מזון ומשקאות. מנהלי הקייטרינג אחראים לוודא שכל ההיבטים של פעולת הקייטרינג יתנהלו בצורה חלקה ויעילה. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול קייטרינג והוא חיוני להצלחת כל פעולת קייטרינג. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לפתח וליישם תוכניות יעילות שיאפשרו להם להשיג את יעדי ההסעדה שלהם. התארגנות היא הפונקציה השנייה של ניהול הקייטרינג והיא עוסקת בהסדרת פעולת הקייטרינג והתנהלות חלקה. מנהלי הסעדה חייבים להיות מסוגלים לפתח מערכות ונהלים יעילים ולהאציל אחריות כראוי. הנחייה היא התפקיד השלישי של ניהול הקייטרינג והיא עוסקת בהובלת והנעת צוות הקייטרינג להשגת יעדי הקייטרינג. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לתקשר ביעילות ולספק הנחיות והכוונה ברורות לצוות ההסעדה. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. היא עוסקת במעקב והערכת ביצועי פעולת הקייטרינג ובנקיטת פעולות מתקנות במידת הצורך. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לזהות בעיות וליישם פתרונות כדי להבטיח שתפעול הקייטרינג יתנהל בצורה חלקה ויעילה.

עיוות

1. בצע את המחקר שלך 2. קרא ביקורות 3. קבע את התקציב שלך 4. הכר את האורח שלך רשימה 5. חשבו על המקום שלכם 6. חשבו על סוג האירוע שאתם מארחים 7. בחרו תפריט שמתאים לאירוע שלכם 8. שקול צרכים תזונתיים מיוחדים 9. קבל חוזה 10. בקש הפניות

1 התחל בבדיקת חברות קייטרינג שמגיעות בהמלצת חברים או משפחה. 2. בקש מהקייטרינג הפניות וקרא ביקורות מקוונות. 3. נפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לדון באירוע ובאפשרויות התפריט שלך. 4. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 5. שאלו על הניסיון של הקייטרינג עם סוג האירוע שלכם. 6. קבל הערכה מפורטת בכתב לפני שאתה חתום על חוזה. 7. בררו מה כלול במחיר ומה יהיו עמלות נוספות, אם בכלל. 8. שאלו על מדיניות הקייטרינג בנושא ביטולים ושינויים. 9. קבל הכל בכתב, כולל התפריט, המחיר, התאריך והשעה של האירוע שלך. 10. ודא שאתה מרגיש בנוח עם הקייטרינג ושאתה סומך עליו שיספקו אוכל ושירות טוב לאירוע שלך. קייטרינג לאירוע שלך יכול להיות משימה לא פשוטה, אך ביצוע 10 הטיפים האלה יכול לעזור לך לבחור את הקייטרינג המתאים ולבצע את התהליך הרבה יותר קל.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן